čtvrtek 19. ledna 2017

Mentewab Dawit Lebiso chce vidět svoji dceru Zaharu


Dvanáct let poté, co její dcera byla adoptována a sice jednou z nejvíce vysoce postavených žen v Hollywoodu, si matka Zahary Jolie-Pitt, Mentewab Dawit Lebiso přeje svou dceru vidět. V novém rozhovoru s The Daily Mail, Lebiso doufá, že bude moci mluvit se svou dcerou, která měla 6 měsíců, když ji Angelina Jolie přijala za svou v Etiopii.

"Chci, aby věděla, že jsem naživu, aby bylo možné s ní mluvit," řekl Lebiso. "Nechci svou dceru zpátky, ale jen být s ní v kontaktu a přála bych si jí zavolat a promluvit si s ní."

"Angelina je víc matka, než já jsem kdy byla," pokračovala. "Byla s ní od dítěte, ale to neznamená, že mi nechybí. Chybí mi po celou tu dobu. Myslím na ní každý den a dlouho, abych mohla slyšet její hlas nebo vidět její tvář. Vím, že má narozeniny a jsem smutná, protože je nemohu oslavit s ní. Mod ráda bych oslavila spolu s ní její narozeniny a další speciální dny. "

Lebiso pokračovala, že si uvědomuje, že Zahara má "život, který bych jí nikdy nemohla dát," a "vyrostla z ní krásná žena."

Pak prosila Jolie, aby pomohla koordinovat komunikaci mezi ní a Zee.

"My všichni umřeme, ale předtím, než zemřu bych chtěla, aby o mně věděla, a že má rodinu tady v Etiopii," prosila Lebiso.
The Daily Mail

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...