pondělí 31. října 2016

Galerie

Ráda bych Vám sdělila, že jsem trochu upravila pravidla galerie. Obrázky v plné velikosti se zobrazí jen tomu, kdo se registruje. Po registraci následně musí počkat na mé potvrzení. Registrace má i jiné výhody, můžete komentovat fotky, diskutovat spolu s ostatními fanoušky a nebo hodnotit obrázky hvězdičkami. Proto neváhejte a přidejte se!!


PS: Měla jsem problém s tím, že jsem si nevěděla rady, jak potvrdit nově registrované. Děkuji jedné člence, která mě upozornila na to, že stále čeká na potvrzení. Měla jsem za to, že když kliknu na odkaz, který mi po vaší registraci vždy příjde na mail, tak je hotovo. :D :D


Nové členy rádi vítáme i ZDE na fóru! Najdete tam mnoho zajímavostí a novinek mnohdy dřív, než se objeví zde na blogu. Proto vřele doporučuji taktéž registraci. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...