pátek 5. července 2013

Jak to teď bude s blogem...

V prvé řadě Vás chci všechny pozdravit a přicházím s "prosbou za odpuštění", že jsem se téměř vůbec blogu nevěnovala. Ve školním roce je to hodně perné, najít si trochu času. A tak některé mé záliby šly stranou. Každopádně, teď bych měla mít přes prázdniny volno, tak se budu snažit doplnit všechny resty, dále se věnovat aktualitám a hlavně bych ráda změnila design blogu. Takže kdyby jste náhodou věděli o nějakém supr designérovi, který by mi zde vytvořil krásný vzhled, budu moooc vděčná ;)

Naivně doufám, že jsem Vám tu chyběla :-p a že přidávání aktualit má stále smysl. Protože pokud ne, moc věcí mě tu nedrží ... :-/

Protože mě příští školní rok čeká bakalářka počítám, že nebudu mít čas vůbec. Avšak nechci strašit, uvidíme...každopádně s tím sovisí i Obrázek měsíce a Hot or Not. Rozhodla jsem se, že to nemá smysl, pokud tyto rubriky neaktualizuji, pravděpodobně zachovám pouze Hot or not, kde bude přidávání článků probíhat volně.

Přidávám nějaké své aktuální foto :-p Koho by to nezajímalo, tak ať nedává "Celý článek" :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...