pondělí 8. července 2013

Červenec 2013

Je tomu už rok, co tu stále byl ten starý vzhled. Prostě jsem to nevydržela a musela zavzpomínat, jak se s tím PhotoFiltrem vlastně dělá :D Pak jsem taky nervila u nastavování vzhledu. I když to není úplně podle mých představ, už ho tak nechám, když mě to stálo tolik nervů a usilí. :D Ty kachle se mi nelíbí, myslela jsem, že tam nebudou ty světlé okraje mezi stránkou a pozadím a taky menu boxy měli být trochu jinak, dále to písmo se moc nevyvedlo. Ale naopak se mi líbí odkaz na galerii a konečně, kombinace nových fotek :-p Nj, co si člověk neudělá sám... a co vy na nový vzhled říkáte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...