čtvrtek 29. března 2012

In the Land of Blood and Honey


Takže konečně jsem měla možnost vidět tento nový film, který režírovala, produkovala a napsala Angelina Jolie. Nechci Vám sem psát nějakou sáhodlouhou recenzi (já to vlastně ani neumím :D), ovšem film trochu zhodnotím.

Téma, hudba, příběh samotný byl poutavý, ale ty scény ... něco strašného. Co se tedy týká brutality a hlavně znásilňování (to se mě osobně nejvíc dotklo). Opravdu jsou některé scény až nechutné a to nemusí stříkat krev! :-/ Angelina má ovšem můj obdiv, že šla do takového tématu a že ho tak dobře a realisticky zpracovala. Kdybych měla film hodnotit, byla bych na vážkách....opravdu to nebyl zrovna můj šálek kávy, ještě k tomu když si představíte, že to takhle bylo ve skutečnosti. Hrůza!

A teď pro Vás fanoušky, kdo to ještě nezjistil, jako já, tak film můžete stáhnout z Uložto.cz. Bohužel však k němu nejsou české titulky, ale kdo umí trochu anglicky, poradím Vám stáhnout si k tomu ještě anglické titulky. Věřte, že to přelouskáte a zase tolik se tam nemluví. (Aspoň mi přišlo.) Ovšem opravdu mám pro Vás jedno varování, pokud jste slabší povahy, tento film Vám fakt nedoporučuji. A těm, co ho chtějí shlédnout přeji silný žaludek :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...