úterý 24. ledna 2012

Pozdrav a dotaz adminky


Zdravím návštěvníky blogu,

jak jste si jistě všimli, už to není co to tu bývalo. Každodenní vysedávání u blogu a práce, jak na fotkách, tak na článcích. Doufám, že i přes to tento fanouškovský blog o Angelině stále rádi navštěvujete a třeba si o to víc příspěvků vážíte. Budu tomu věřit :D

Protože mám po zkouškách, které mimochodem dopadly velmi dobře, mám teď pár týdnů hodně volného času. Chtěla bych Vás poprosit, abyste zahlasovali v anketě pod článkem, do čeho bych se měla pustit jako první. Pak se uvidí, co stihnu.
Já osobně bych to viděla na dodělání a úpravu galerie, aspoň toho nejnutnějšího, jako jsou nové Photoshooty, které jsem ještě stále nepřidala. Snad mi odpustíte :-) Do ankety jsem dala co mě zrovna napadlo, že by bylo třeba udělat nebo co by jste tu mohli chtít. Další nápady nechávám na Vás. Moc Vás prosím o komentáře, budu jen ráda. Hlasujte klidně i víckrát, až to půjde. Pokusím se začít něčím už teď. Třeba galerií :)

Váš Irmik

+ oficiální stránka k filmu In the Land of Blood and Honey

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...