středa 6. července 2011

New layout in the gallery

imagebam.com


Chtěla jsem trochu oživit galerii, myslím, že ji nenavštěvuje dost lidí, kteří chodí tady na blog. Což je určitě škoda, protože ani nevědí o jaké pěkné fotky přichází :) Tak jsem se pustila do výroby vzhledu. Opravdu jsem se snažila a myslím, že mi to i vyšlo podle mojí představy, no spíš teda podle inspirace, kterou jsem vzala tady. Doufám, že se dotyčná nezlobí, vím že to někteří lidé nemají rádi, ale prostě se mi ten styl hrozně líbil, tak jsem to chtěla zkusit taky. Do takového "grafičení" mám ještě dost daleko, já vím, ale jsem na sebe hrdá :D protože nastavit ten dess byl pro mě dost oříšek, snad ještě větší než ho vyrobit. :D Zabralo mi to skoro celý den a snažila jsem se zachovat původní dvě barvy, oranžovou a fialovou a to kvůli těm setům, aby byly ve stejných barvách. Teď zase v galerii bude dlouho strašit tento dess, tak mi písněte jak se vám líbí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...