pátek 12. listopadu 2010

Photographed by Mario Testino - Vogue 12/2010

imagebam.com

 23. listopadu
Fotografoval Mario Testino

Popis fotografií:

1. Titulka - In this story: Vlasy - Colin Jamison pro iTalent Company; makeup - Toni G. for iTalent Company. Design - Thomas Thurnauer z Magnet Agency.
2. Yves Saint Laurent saténový oblek a sandály z lakované kůže na podpatku z drahokamu. Vhernier  náramek.
3. Colleen Atwood korzet s krajkou (Angelinin vlastní), Club Monaco kašmírový svetr.
4. Carolina Herrera večerní saténové šaty.
5. Michael Kors kašmírový svetr

Úryvky:
  
"Jak říká Brad - a moje děti - zřejmě maminka nosí jenom černou.", řekla když měla na sobě při rozhovoru černý kabát."Líbí se mi vstávat tak, že každé kalhoty se hodí ke každému topu, a každé šaty se hodí k ekaždým botám. Mám velmi malou skříň. Brad se mi vždy směje. Některé dny, ano, mám noční košili, která vypadá jako šaty, ve kterých můžu spát, ale zároveň vyzvednout děti ze školy. A možná v nich jít na setkání, když si vezmu podpatky. "

"Doufám, že děti půjdou na vysokou školu v Aix-en-Provence (Francie). Vypadá to, jako skvělé místo pro jejich pubertu", Angie řekla, že v oblíbené Francii se později chystá usadit.

Angelina ukázala i nějaké fotky ze soukromí, které si reportér mohl prohlédnout. "Počkejte, tady, jeden z mých oblíbených obrázků - To je Brad. Pri večeři", Angie ale pokračovala "to jsme my holky (Zahara, Shiloh a Vivienne všechny mají na fotografii potřísněnou svou velkou pusu od barvy.)"

"Moje děti jsou ze zemí, kde pracuji," říká. "Nechci vidět moji rodinu jako globální rodinu. Nevidím je odděleně. Takže když se dívám na své děti a nebo se probudím a slyším něco hrozného, co se děje ve světě, řeknu si 'jsou to asiaté, a moje děti jsou z této části světa. Ty děti jsou jako ty moje děti.' Takže jsem ráda, že můžeme cestovat. "

Jiné:

"Angelina je asi jediná globální megastar, která nemá ani agenta ani publicistu.", Florian Henckel von Donnersmarck.

"Film, rodina, a filantropie jsou pilíře života Angeliny Jolie.", autor článku. 

 Zdroj: Vogue
Překlad: Irmik
NEKOPÍROVAT!! 
Rok 2010



U nás by mohl být k dostání v nákupní síti Tesco. Ten, kdo je z Prahy má jistotu, že Vogue sežene v Paláci knih na Václaváku - Luxor ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...