úterý 23. listopadu 2010

I Don't Want My Film to Be "Too Heavy"


Ambiciózní Angelina Jolie natáčí svůj první režijní debut z bosenské války, který má doposud pouze pracovní název "United Love Story".
Angelina poskytla rozhovor maďarskému "Vasarnapi Hirek", kde mluví o svém novém filmu, který odhaluje milostný příběh Srba a Bosňačky na začátku války. Angelina říká, že film se natáčí hned ve dvou jazycích. A to v rodném jazyce herců východní Evropy a také v angličtině. "Natáčeli jsme vlastně dvě plné verze v maďarštině a v angličtině. Herci mluvili velmi plynně anglicky, takže byli ochotni tvrdě pracovat a dělat scény ve dvou jazycích," říká matka šesti dětí a partnerka Brada Pitta.



Jak jste se dostala vlastně k psaní scénáře a jak jste si na něj našla čas? "Vlastně to bylo před asi devíti měsíci, kdy jsem dostala chřipku a musela jsem se od dětí držet dál, abych je nenakazila. Tak jsem seděla v jiné části domu a četla si. Zároveň jsem měla pocit a chuť psát. První návrhy vypadali opravdu legračně, všechno bylo cik-cak a neprofesionální. Po několika týdnech jsem psaní opustila."

Jak jste přišla na námět příběhu? "Jednou jsem byla flustrovaná tím, jak dlouho trvá, než lidé pochopí a zasáhnou do konfliktu, aby pomohli lidem v nouzi. Poznala jsem tolik lidí na svých cestách a slyšela tolik příběhů v průběhu několika let."

Jak jste získala rozpočet? "Dala jsem skript Grahamu Kingovi, kterého jsem potkala na natáčení The Tourist a on řekl, že projekt podpoří a Brad a já jsme také vložili peníze do projektu. Měli jsme velké diskuse o tom, jak budeme pracovat s místními lidmi a neměli jsme jména. To musela být ta cesta. A to se dostal do bodu, kdy jsem téměř nemohla dělat! Nechtěla jsem být režisérem, ale nějak jsem do toho prostě spadla. Měla jsem jednoho dne, panický moment 'ach můj bože co to dělám? Já nevím jak se to dělá!? Nikdy jsem to nedělala.' Nevím jak jsem to do sebe dostala, ale povedlo se mi to. To není jednoduchý příběh, je to citlivý příběh s lidmi a historií a s místním obsazením. Na malou chvíli jsem měla problémy se spaním. Ale je to jen největší filmový zážitek."

O tom, zda bude film barevně nebo černo-bíle: "Film jsme natočili barevně. Dali jsme však dohromady sérii obrázků v černo-bílé barvě, a to bylo moc krásné. Ještě jsme se nerozhodli." Jolie také naléhala: "Chci diváky ujistit, že máme natočit film pro lidi, kteří prostě chtějí jít do kina a dívat se na milostný příběh, což je důležité. Nechcete-li se nechat odradit tím, co vypadá příliš složitě. Film by měl být přístupný všem." 

O tom, kdy bychom film mohli vidět v kinech: "Já nevím. Mám hodně lidí, kteří mě zásobují svými názory. Zpracuji obě natočené verze ve stejný čas v Los Angeles, protože Brad tam pracuje, tak budeme v LA. A když to dobře dopadne, lidi reagují na to ... uvidíme. Ale jistě respektuji oblast, obsazení a lidi, jak jsem je poslouchala, kde chtějí film promítat. Pořád doufám, že dáme dohromady dobrý film."
angelinajolie.sk
Překlad: Irmik
NEKOPÍROVAT!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...