neděle 9. května 2010

Nic nového...

Zdravím všechny návštěvníky a fanoušky Angie,

jak jste si mohli všimnout, od čtvrtka jsem nic nepřidala. A důvod? No, není čas. Mám spoustu plánů co tu chci změnit, ale jejich realizace zabere dost času. "Musíme pokračovat postupně k cíli." Ovšem co se týká novinek, ty přidávám vždy - hned jak se nějaké objeví. Teď však žádné nebyly, takže píši tento článek, abych Vás trošku navnadila a abyste to se mnou hned nezabalili :D

Teď budu mít konečně na nějaký čas pokoj od školy, ještě však musím přežít jeden týden písemek, ten začíná zítra a pak odevzdání jené práce.
No a sláva - 14 dní praxe. Ani nevíte, jak moc se těším. (i když si tak úplně neoddychnu, bude to přeci jen lepší)

A co plánuji postupně upravovat? Tak, chtěla bych začít vzhledem, jeho tvorba už se chýlí ke konci. Jsem opravdu blázen, já vím, tento zde zase dlouho nevydržel, ale na tom novém jsem si dala zvlášť záležet a řekla bych že vypadá k světu, i když jsou zase věci, které mi na něm nevyhovují. Slibuji, že ho nechám opravdu dýl :D

Pak bych ráda udělala některé z těchto věci, podle toho, jak je stihnu. Je jasné, že na všechny se asi zase nedostane:
  • Rozcestníky v Galerii (hlavně co se filmů týká)
  • Rozcestníky tady na blogu, aby ladily s novým vzhledem
  • Posunout se dál v Galerii-části Paparazzi
  • Upravit hromadu článků na které se tu tak trochu zapomnělo
  • Nový článek do "Zajimavosti k filmům", který už jsem kdysi slibovala
  • Pokud se k tomu dostanu, tak i upravit zase nějaké ty filmy
Takže mi držte palce, ať to ještě ten týden přežiju. pá

Malá ukázka k vzhledu:

3
Irmik

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...