úterý 25. května 2010

Co je? ... :-(

Nedávno jsem se potýkala s pocitem jiných osob, že je blog už prostě nebaví, sama začínám mít ten pocit (né, že bych ho nikdy předtím neměla, ale vždy jsem to překousla a pak to bylo zase v pohodě). Ovšem teď je to po 1. co Vám to tu vůbec ofic píšu, protože už je to vážně "na hraně".

Slíbila jsem několik úprav začátkem května, některé jsem stihla jiné ne. Jednoho posledního odpoledne jsem si sedla a zpracovala takovou biografii Angelininy rodiny zde. Která nebyla zrovna nejlehčí. Sice máme teprve úterý a já jej zveřejnila v neděli, avšak výjimečně pociťuji velký nezájem z Vaší strany (nevím, čím to je). Děkuji tomu, kdo k článku:
Otec,matka a bratr dal alespoň to hodnocení. 

Takže Vám chci jen sdělit, že vše co jsem slíbila a nestihla beru zpět. Nezlobte se, ale mám na práci taky něco jiného.

Pokud se objeví novinky, hned je zde najdete, nic jiného však nečekejte. Opravdu je to jen můj postoj k dané věci, nikdo v tom konkrétně "prsty nemáte".

Přeji pěkný - nedeštivý - den.

a2

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...