sobota 23. ledna 2010

KALENDÁŘ 2010

Takže jsme se konečně dostali k tomu překvapení, proč jsem potřebovala ty fotky. Nechala jsem vytvořit pomocí stránek vlastni-kalendar.cz, opravdový kalendář s Angie na celý rok 2010, který je v PDF, velikosti A3!


A pro ty, kteří by ho chtěli mít (jako já) opravdu kompletní jsem vytvořila několik návrhů na zadní stranu kalendáře. Můžete si vybrat, ovšem tady pozor na nastavení tisku, s tím už si musíte poradit sami, aby to byla A3 :-)


DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ MI POMOHLI VYBRAT OBRÁZKY!

PS:Kdyby něco nefungovalo, informujte mě prosím. Děkuji Thoře za pomoc s nahráním kalendáře.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...