středa 29. července 2009

Já jako postava z Tomb Raider, podle Žanettky!

Jedno z mých nejmilejších SB, se dalo na XNA tvorbu. Protože to Žanettku začlo bavit, rozhodla se, že každého kdo bude chtít, vytvoří v tomto programu jako Laru nebo jinou postavu z Tomb Raider, tak jak ji vidí sama Žanettka! Samozřejmě jsem nemohla odolat a hned jsem se u Žanettky také hlásila. Měla jsem z toho trošičku strach, ale byla jsem velmi mile překvapena. Žanetka mi udělala obrovskou radost a myslím, že mě i vystihla. Obrázek se jí opravdu povedl a mockrát ti za něj Žany děkuji!




Irmik
Irmik je úžasná a správná osůbka, ví, co je správné a je férová. Je to moje nejmilovanější kamarádka přes maily=) Má mě ráda, nikdy se na mě nevykašlala, když jsem potřebovala pomoct nebo poradit. Vždy byla mezi prvními, kteří mi byli ochotní podat pomocnou ruku, třeba když jsem něco sháněla. Ví, co mám ráda a upozorňuje mě na věci, které by se mi mohly líbit, také mi upřímně říká můj názor... No, je prostě skvělá=) Navíc se známe ještě z dob mého prvního blogu a co se týče jejího blogu o Angelině, ten nemá absolutně žádnou konkurenci. Irmik Ang opravdu zbožňuje a na jejím blogu je to vážně vidět. Každý článek píše s pílí a se srdíčkem. Navíc na jejím blogu najdeme plno zajímavostí, též autorčina tvorba (např. rozvrhy hodin, záložky...) je velice zajímavá. No a konečně se dostáváme k tvé podobě=) Udělala jsem tě jako Laru, protože jsi mi k ní přišla nejblíž. Neudělala bych tě jako Doppel, protože nejsi žádná kopie, ani jako Amandu, protože nejsi žádná potvora, jako umí někdy být slečna Evertová. Oblékla jsem tě do vodního oblečení a posadila na kámen (ber to jako skalku=)), protože tohle je postoj, kterým tě vidím - jak sedíš někde na pláži a užíváš si moře a sluníčka, protože ty jsi holka, která si opravdu umí užívat života=)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...