sobota 20. června 2009

Today Show's Ann Curry, 19.6.2009


Uprchlíci mi dali nové chápání života
Angelina Jolie si cení celého svého života mnohem více než kdy dříve, díky světových uprchlíkům. Zde je to, co 34-roků-stará herečka řekla v Today Show's Ann Curry:


Na její dětství. Jestli věděla, když vyrostla, co se naučila jako velvyslankyně dobré vůle OSN: "Můj život byl v mládí jednodušší. Byla bych méně sebe-destruktivní ... Je vidět, že lidi utrpěli věci, které si nedokážeme představit. A víte, jaké máte štěstí. "

Na ujištění se, že její děti vyrůstají a znají uprchlíky: "Chci je vidět v místě, kde mouhou jít po ulici a hrát fotbal s těmi dětmi a seznamovat se s nim a protože vyrůstají s nimi, zdají se jako přátelé kteří spolu stráví spoustu času. Doufejme, že jim ukážu přesnější pohled na svět, než v jakém jsem byla vychována a možná z nich budou lepší/přirození lidé. A jsem si jistá, že moje děti budou uprchlíky stále navštěvovat a učit se od nich v budoucnosti. "

Na Brada Pitta, že je to jeden z nejšťastnější obdobích jejího života: "Jsem velmi šťastná v mém životě. Moje děti jsou zdravé a je to jeden z nejvýznamnějších časů v mém životě a jsem schopna dělat dobré věci a dobrou práci. "

Na to, že ona je "další Audrey Hepburn": "Jsem šťastná, že jsem tady. A jsem si jistá, že se Audrey Hepburn cítila stejně. To byla jedna ze šťastlivců, že byla schopna setkat se se všemi těmi dětmi na celém světě. Víte, dostali jsme skvělou šanci, dát hlas těmto mimořádným lidem. "

Na narozeninové oslavy: "Já mám dvojčata a právě jsme slavili narozeniny Shi v květnu. Máme tolik dětí, že slavíme celoroční narozeniny. Je to hodně legrační! Starší děti jsou dost staré na to, aby pomohly naplánovat narozeniny pro mladší děti. Takže jsou to jedny ohromné radovánky v životě, narozeniny. "(Tato citace byla skutečně projev v National Geographic.)

Zdroj: justjared.com
Překlad: Irmik

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...