středa 12. listopadu 2008

Los Angeles Time

Angelina Jolie je vždy máma-Centric

Angelina Jolie je vždy máma-Centric


Angelina Jolie bere svoji "matčí identitu" vážně , oznámila LA Times spoustu zajímavých věcí o svém životě:




Na svoje ohnisko života: "Ve středu mého života jsou moje děti."

Na život jen několik hodin předtím, než se představí na ocenění Clinta Eastwooda: "Probudila jsem se ve 3 v dopoledních hodinách se čtyřmi dětmi v triskáči. Dám se po několika málo hodinách dohromady a pak jdu domů. To je moje práce. "

Na žádné známky usadit se v Hollywoodu: "Nemám v oblibě být na tom místě. Jen jsem opravdu ráda, když mohu cestovat. Miluji jiné kultury. Já miluji ražení mých dědí do světa. Mám to štěstí, že to mohu udělat. "

Na Changeling s Knox a Vivienne: "Otěhotněla jsem přímo uprostřed filmování, a myslím si, že částečně kvůli tomu. Byla jsem tak emocionální o děti, v myšlenkách, že mě to koplo do chodu. "


Jennifer Aniston - “Vogue” December 2008

Vogue prosinec 08

Chování Angeliny odsoudila v rozhovoru pro módní magazín Vogue herečka Jennifer Aniston, která byla v době rodícího se vztahu za Pitta vdaná.

Jolie odkryla detaily flirtu při loňském rozhovoru pro Vogue. "V té době jsem vůbec neměla tušení, že se něco takového děje," řekla Aniston, podle které se tak Angelina nezachovala zrovna férově. "Třeba ty řeči o tom, jak se každý den těšila do práce," řekla Jen.
Žádné vztahy teď Jen s Bradem nenavazuje. Většinou se jen prý mile zdraví a popřejí si, ať se druhému daří. "Obdivuji ho a jsem na něj pyšná," řekla Aniston.

Rozvod podle ní nebyl tak hrozný, jak se psalo v bulvárních médiích. "Prostě se to stalo. To manželství nefungovalo," podotkla Jennifer. Bradovi naše soužití připadalo stereotypní.

Média v poslední době spekulují o těhotenství 39leté Aniston se snoubencem, zpěvákem jehož jméno je John Mayer.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...