čtvrtek 13. listopadu 2008

Filmy ke stažení

Zdravím všechny,
chtěla bych Vám doporučit jeden blog, kde najdete filmy s Angelinou ke stažení, které se velmi těžce shání. Je to pro mnohé jedna z mála možností, jak tyto filmy vůbec vidět. Proto se mi to moc líbí a jsem ráda, že tyto filmy veronikkka sehnala. Má moji poklunu. U některých filmů jsou titulky u něchterých bohužel ne. Stahování je opravdu jednoduché (přišla jsem na to i já a to je co říci xD). Kdyby jste si s tím však nevěděli rady, jsem si jistá, že autorka blogu Vám jistě pomůže. Filmy si najděte ZDE na jejím blogu!
PS: Také bych ráda dodala, že veronikkka má skvělý design. Jen tak dál.

Filmy:

  1. Bez důkazů
  2. Mojave Moon
  3. 60 sekund
  4. Život nebo něco takového
  5. Wanted
  6. Síla srdce
  7. Narušení
  8. Hranice zlomu
  9. Gia
  10. Foxfire
  11. Hackers
  12. Pushing Tin
  13. Love Is All There Is
  14. Changeling
  15. Zloděj životů
  16. Podoby lásky
  17. Sedmý hřích
  18. Mr. ang Mrs. Smith
  19. Kauza CIA
  20. Kung Fu Panda
  21. Beowulf
Přeji příjemnou zábavu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...