neděle 26. ledna 2020

Come Away - first clip

01~1496.jpg02~1401.jpg

Máme tu první ukázku z připravované adaptace Alenky v Říši divů a Petra Pana s názvem Come Away, která je přichystána vsoupit do kin v letošním roce. Video si můžete přehrát níže. Současně přidávám první Screencaps.

Petr Pan je pohádka, kterou za mořem milují. A filmaři snad i víc než děti, protože pořád a pořád vznikají nové verze, přičemž ty poslední nijak zvlášť úspěšné nebyly. Peter Pan z roku 2003 v kinech nezabodoval a Jackmanův prequel Pan vyloženě vyhořel. Teď to zkouší Angelina Jolie. Její novinka Come Away by také měla být prequel k Petru Panovi, ale zároveň bude předcházet i Alenku z říše divů, casting je hodně dobrý a za kameru usedne Brenda Chapman, která točila animáky Princ egyptský a Rebelka.

Herec a současně i producent filmu Come Away, David Oyelowo, se rozpovídal o spolupráci s Angelinou na tomto filmu: Byli jsme přátelé dlouho, ne proto, že jsme spolu pracovali jako herci, ale protože sdílíme stejné věci, a sice že ​​máme spoustu dětí. Já mám čtyři a ona má šest, a zažili jsme spolu chvíle, kdy si naše děti hrály a je to je věc, deset pobíhajících dětí. Také jsme vedli rozhovory o tom, že jsme dobrými rodiči, kteří jsou však velmi zaneprázdněni, a jak se s tím vypořádáme, a jak se s tím naše děti vypořádají? Angie mě viděla dělat nezávislé filmy v průběhu let a zvláště po jednom, Nightingale, který viděla a velmi se jí líbil, mi řekla: "Bože, nikdy nedostanu možnost hrát takový film." A já řekl : "Ticho! To není pravda! "Řekla:" Nikdo se mnou s takovým filmem nikdy nepřijde. " Když jsem se tedy rozhodl k nahrávání filmu Come Away, pomyslel jsem si, že Angie zavolám. Řekl jsem: "Mám pro tebe jeden nezávislý film, kde musíš hrát matku, o které říkáš, že jsi ji nikdy předtím takhle na obrazovce nehrála." Abych byl upřímný, do čtyř dnů byla na place.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...