středa 24. července 2019

Něco se chystá...

Ahoj všeci fanoušci i nefanoušci, obdivovatelé Angeliny.

Jelikož to tu teď nějakou dobu spíše stagnovalo. A já se "probudila do léta teprve před pár týdny", a něco málo jsem doplnila, co jsem za předchozí dobu zanedbala. Uvažovala jsem už delší dobu o novém kabátku pro blog, ale absolutně nebyl čas něco vytvářet. Zároveň bych ráda pokračovala v blogování, co mi čas dovolí.

Má dobrá kamarádka Nattynax z blogu angelinajolieonly.blogspot.com mi doporučila Nicol, která má blog zaměřený také na celebrity, ale ke všemu vytváří opravdu krásné desingy. Její blog je tady http://james-collins-robbie.blog.cz/

Více Vám zatím neprozradím, snad jen to, že vzhledu vévodí tato fotka od Mathieu Caesara, ale i další fotky a hlavní barvou je růžová.

V průběhu týdne by mělo být vše nastaveno. Doufám, že se těšíte jako já :-)

Váš Irmik



Klikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázku

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...