středa 7. června 2017

Rozhovor pro časopis Tatler Indonesia


Matka, režisérka a oskarová herečka a humanitární pracovnice, která je nyní tváří nové vůně od Guerlain, se s námi podělila o své tajemství krásy.

Co se vám líbí na Mon Guerlain?

Miluji jasmínu a santalového dřevo smíchané s levandulí. Nemám ráda vůně, které jsou příliš silné nebo sladké. Musím mít vůni, co mohu použít každý den a baví i moje děti.

Jaká je vaše oblíbené město co se týká kosmetických výrobků?

Siem Reap Battambang v Kambodži a používání místních olejů.

Jaké produkty máte vždy u sebe v tašce?

Balzám na rty a korektor na tmavé kruhy pod očima.

Co máte ráda na oblékání na červeném koberci?

Posledně, když jsem byla v Kambodži se svými dětmi. Myslím, že ten chaos v oblékání s nimi je moje oblíbená část.

Oblíbená barva rtěnky?

Každý den používám přirozený tón, ale mám ráda jasně červenou rtěnku.

Na čem ujíždíte v módě?

Mám jich mnoho, ale bez viny. V každém případě, vždycky jich potřebuji více.

Kdo je vaše inspirace?

Moje dcera Zahara. Má přirozenou eleganci a půvab a zároveň je nezávislá a má vkus, pokud jde o módu.

Kam pojedete na příští dovolenou?

Myslím, že do Namibie, kde naše nadace podporuje Wildlife Sanctuary v Naankuse, která chrání životní prostředí a volně žijící zvířata, a poskytuje zaměstnání, zdravotní péči a vzdělání pro místní komunitu.

Zdroj: Tatler

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...