středa 8. března 2017

Mon Guerlain - Má recenze


Již jsem měla tu čest "okusit" vůni Mon Guerlain. Osobně preferuji hodně sladké, pro někoho možná až přeslazené vůně, takže mi tento parfém přijde takový "méně výrazný", oproti čemuž jsem zvyklá. Zezačátku jsou opravdu a jasně cítit květiny, tedy ta levandule a zároveň taková svěží vůně citrusů, škoda že to nevydrží takhle i dál, to mi naprosto sedělo :D Pak celkem brzy vůně přechází do jakéhosi kořeněného až dřevitého tónu, avšak jemně kořeněného, trošku hořkého možná? A po 2 hodinách cítím už jen vůni, která mi připomíná vanilku, karamel nebo něco podobně jemně sladkého. Ovšem přijde mi, že na sobě vůni skoro necítím :D Celkový dojem je takový svěží, mýdlový, čistý a květinový. Celkový výsledek z mojí strany je pozitivní, i když to není úplně typ mých sladkých vůní, přeci jen ve mně něco zanechává. Hodí se na každodenní nošení a po navonění máte pocit svěžesti a čistoty. Koupi časem určitě zvážím. Jinak musím podotknout, že reklama, v které Angelina hraje, mi naprosto koresponduje s vůní. Autoři to mají dobře promyšlené :)

PS: Na každé z nás, může stejný parfém vonět jinak, mně třeba celkem rychle slábnul, někomu jinému se může zdát silný :-) Doporučuji nejdřív vyzkoušet.

Irmik

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...