pátek 19. února 2016

Únor 2016

Je to neuvěřitelné, ale je tomu rok, co tu byl minulý vzhled a po té černé, která tu byla tak dlouho, myslím že sladká růžová změna, co myslíte? Osobně růžovou nemám vůbec ráda, ale tady tu světloučkou zas nějakou dobu asi přežiju :p Původně jsem tedy chtěla použít hlavně fotky z Kids Choice Awards, ale protože se mi ta varianta nelíbila, nepovedla, udelala jsem vše jinak. Tak snad Angelo alespoň ocení tyto fotky v komentářích :D :D Moje tvorba vzniká metodou pokus omyl, tak nikdy není podle mých představ a vždycky z toho vznikne něco co překvapí i mě :D

Povodní návrh měl být takový


Takže ten nový vypádá nakonec takhle, není tak překombinováný, řekla bych, co myslíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...