pátek 20. listopadu 2015

U moře

Protože od včerejška je v našich kinech k vidění film By the Sea (U moře), kde můžeme po 10ti letech znovu vidět Angelinu a Brada společně na plátně, přidávám svůj názor na film. Nebojte se o spoiler se nejedná :)


Přesto, že jsem od filmu U moře neočekávala žádné zázraky (dle toho, co jsem si o něm přečetla), nemohla jsem si nechat ujít tento další režijní počin Angeliny a udělat si na něj vlastní názor. I nadále se k němu stavím neutrálně, protože si myslím, že některé diváky film určitě osloví. Musím uznat, že myšlenka nebyla vůbec špatná, kamera skvělá, velmi se mi líbila hudba a role Brada Pitta, který měl své kouzlo. Role Vanessy nebyla vůbec nijak zajímavá, alespoň do první poloviny filmu mi přišla nudná. A to především z toho důvodu, že vůbec nevíme, co se stalo před příjezdem do letoviska, kde se děj filmu odehrává. Po hodině jsem už začala mít obavy, že se snad ani dozvím. Jsem velmi ráda, že jsem se to dověděla! Ve filmu neočekávejte žádné dějové zvraty, film prostě plyne a to co psali recenze, které jsou zveřejněny níže, byla vesměs pravda, i když trochu ostře řečena. Scény ve filmu byly vleklé a i když chápu, že se jednalo o drama, tak bych přeci jen očekávala trochu svěžesti ve filmu nebo dějový zvrat nebo něco..... Nevím, prostě mi tam něco chybělo. Každý si však udělejte vlastní názor a navštivte kina. Film hodnotím body 6/10.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...