čtvrtek 10. července 2014

Tajné VIDEO: Zfetovaná Angelina Jolie chce heroin

Že Angelina teď pomáhá kde může, to ve zprávách neřeknou, ale že v minulosti měla temné období a fetovala, to hned vidíme v hlavních televizních novinách :D Co dodat ... čtte ;-)


Drogový dealer Franklin Meyer prodal listu National Enquirer video z roku 1999, kdy byla hollywoodská megastar závislá na heroinu a kokainu. Sama herečka k němu dodává, že šlo o velmi temné období jejího života.
Vpadlé oči, vyzáblé a poškrábané ruce, prázdný pohled. Tak vypadala dnes zasloužilá matka, partnerka Brada Pitta a miláček Hollywoodu před patnácti lety, v době, kdy žila s Billym Bobem Thorntonem.Šestnáctiminutové video natočil v roce 1999 v domě Angeliny usvědčený dealer Franklin Meyer, který ji v té době zásoboval drogami. "Angie byla mojí klientkou několik let. Prodával jsem jí heroin a kokain. Ten den mi zavolala, ať se u ní stavím. To byl její způsob, jak mi říct, že chce drogy. Měl jsem zrovna novou kameru, tak jsem ji vzal s sebou," řekl Meyer Enquireru. Jolie během natáčení zfetovaná telefonuje se svým otcem Jonem Voightem. Angelina, která se od té doby stala držitelkou Oscara, matkou šesti dětí, výraznou humanitární aktivistkou a spolu s Bradem Pittem tvoří nejhvězdnější pár Hollywoodu o devadesátých letech sama mluví jako o temném období. "Prošla jsem těžkým a temným obdobím. Dělala jsem ty nejhorší a nejnebezpečnější věci. Z mnoha důvodů už bych neměla být na světě. Měla jsem obrovské štěstí," přiznala před nedávnem.

tn.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...