úterý 25. února 2014

I need some help...Unbroken

Pokud si i po tomto videu někdo myslí, že Angelina je povrchní, že charitu dělá jen aby se zviditelnila, že začala režírovat jen tak z manýru ap., tak se budu jen a jen smát.

Ona je přímá, láskyplná, moudrá (ještě před 10 lety bych si tu moudrost asi rozmyslela), chce dát světu víc než jen "hloupé" filmy. Opravdu si při takových záběrech uvědomuji, proč k ní stále vzhlížím! To byl podle mě hlavní důvod, že se dala na režii. Od ní asi žádný akčňák či sci-fi čekat prostě nemůžem :D

Vřele doporučuji shlédnout video z 25.2.2014. Pokud mu někdo vůbec nerozumí, doplňuji i článkem. (prosím, nejsem zrovna nejlepší překladatelka, tak mě omluvte za případné chyby :D)



Angelina Jolie (38) a Louis Zamperini (97) v Today Show, kde rozhovor vedl Tom Brokawem a ptal se na film z druhé světové války, kde hlavním hrdinou je právě Louis. Maminka šesti dětí se chovala něžně a sladce ke svému novému příteli, to ostatně můžete vidět ve videu.

" Je to tak obrovská zodpovědnost. Protože ho mám moc ráda, " řekla Angie s úsměvem . " A protože on mi pomohl také v mém životě. "

" Chtěla jsem znovu něco režírovat, ale nebyla jsem si jistá co. Muselo to být něco, co mám ráda a na čem mi záleží, protože taková práce vyžaduje spoustu času, kdy nevidím svoji rodinu, " vysvětlila . (I s rodinou kvůli natáčení na měsíc přesídlila do Austrálie.)

Režisérka V zemi krve a medu našla svou inspiraci právě v olympijském hrdinovi, který byl také předmětem nejprodávanější knihy autorky Laury Hillenbrandové. " To byla ta nejtěžší věc , jakou jsem kdy udělala , " přiznala.

Fungovalo to. A teď se film dodělává. Angie doufá, že bude mít přínos nejen pro ni a Zamperiniho, ale i pro miliony lidí po celém světě. " Myslím, že Louis měl jasno, co jeho zpráva znamená... Mým dětem a všem na světě chci vzkázat, že odolnost a pevnost lidského ducha je mimořádná věc, pokud se cítíte temně, beznadějně, zdrceně.

Zamperini je toho důkazem. Jako je jeho spojení s Jolie . " Mohu vám ukázat svou střechu z jeho okna. Dovedu si představit, že za posledních 10 let tu Louis seděl v pokoji nebo ležel a přemýšlel 'Kdo ten film natočí?' A já seděla támhle v mém pokoji a přemýšlela 'Co mám dělat se svým životem? Chci udělat něco důležitého. Zapojit se. Potřebuji pomoc. Potřebuji pokyny. Kde to je?' A to přímo před mým oknem.

Zdroj: usmagazine.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...