středa 26. října 2011

Angelina Jolie v tábore smrti: Máme ďalšie foto herečky v Osvienčime!

Angelina si prehliadala Osvienčim v čiernom kabáte a vo vysokých podpätkoch.

Včera 10:00 - Redaktorka Nového Času pristihla svetovú celebritu Angelinu Jolie na návšteve bývalého koncentračného tábora v poľskom Osvienčime.
Angelina sa však na žiadnu celebritu nehrala. Nenápadne sa prechádzala uličkami tábora a so záujmom si prezerala smutné miesto histórie, kde zahynulo minimálne 1,1 milióna ľudí. Svojho partnera Brada Pitta ani deti však so sebou nevzala. "Zbadala som ju, keď som si pri vstupe fotila známy nápis Arbeit macht Frei. Prešla okolo mňa a hneď som bratovi nahlas povedala, že to bola Angelina Jolie. To počul muž vedľa nej, zrejme ochrankár. Pozrel sa na mňa, prikývol, no očami naznačil, aby som bola ticho," opísala prvé stretnutie
so svetoznámou celebritou redaktorka Nového Času.
"Vyzerala úplne ako na fotkách či v televízii a maskovala sa len veľkými slnečnými okuliarmi. Spoznal by ju napriek tomu každý, bola neprehliadnuteľná," dodala redaktorka. Angelina prešla turniketom pri vstupe ako bežná návštevníčka, dokonca na vstup čakala v dave ľudí, kde si ju všimol ďalší Slovák. "Keď čakala na vstup, stála hneď vedľa mňa a povedal som si, že tá žena vyzerá ako Angelina Jolie. No nenapadlo mi, že to je naozaj ona," povedal Novému Času čitateľ.
Angelina so sebou nemala
ani nápadných ochrankárov, prechádzala sa po bývalom koncentračnom tábore s dvoma mužmi
, so staršou ženou
a zrejme so sprievodkyňou.Kým bežní návštevníci museli chodiť v Osvienčime organizovane po skupinách, Angelina chodila sama a vyberala si uličky, kde neboli žiadni ľudia. K návštevníkom bola vždy otočená chrbtom a nepozerala sa na nich, napriek tomu nepôsobila namyslene, len nechcela vzbudzovať pozornosť.
Keď si ju všimla skupina ľudí a začala ju fotiť, trošku si pobehla. Nikto však za ňou nebežal a ani ju nežiadal o autogram, ľudia rešpektovali jej súkromie. "Je tu Angelina Jolie, ale nefoťte si ju. Prišla sem ako návštevníčka, nie ako celebrita," oznámila slovenskej skupine naša sprievodkyňa.
Hollywoodska hviezda Angelina Jolie (na snímke v pozadí) sa spoločným prednáškam nevyhýbala.
Ivette, vas.cas.sk

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...