úterý 4. října 2011

Angelina Jolie: UNHCR Ceremony & Tribute!

Angelina Jolie: UNHCR Ceremony & Tribute!


Angelina Jolie se zúčastnila obřadu UNHCR k úctě jemenského humanitárního hnutí Society for Humanitarian Solidarity (Společnost pro humanitární solidaritu) v pondělí (3. října) v Ženevě ve Švýcarsku.

36-letá herečka byla rovněž uznána jako velvyslanec dobré vůle UNHCR za 10 let svojí angažovanosti.

"Jsem tak vděčná mnoha rodinám, které jsem měla tu čest poznat a strávit s nimi posledních pár letech. Od nich jsem se tolik naučila. Naučila jsem se stát se lepším člověkem, lepší matkou, "řekla Angelina. "Inspirovali mě tím, že mi každý den ukazují nezlomenou sílu lidského ducha."

Angie také volala o pomoc pro uprchlíky, kteří prchají před válkou ve zmítaném Somálsku.

"Nesmíme zapomenout, co se děje v této části světa. Nesmíme zapomenout, jak jsou zoufalí, když jedinou alternativou je riziko úmrtí na moři a dát svůj život do rukou nemilosrdných pašeráků, "řekla davu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...