neděle 14. listopadu 2010

Nepřítomnost

changeling

Že Vám mé přidávání novinek přijde poněkud jiné, méně upravený styl atd. Jo, všimli jste si dobře. Opravdu nemám čas pomalu už ani na přidávání novinek. Snažím se Vás stále informovat o novinkách ze světa herečky "Angeliny Jolie", ale mám obavy, že přidávání veškerých článků teď budu muset na dlouhou dobu buď úplně přerušit nebo opravdu radikálně zmírnit. Bohužel, i když mě to baví, škola je teď důležitější. S fotkama v galerii se více méně rozlučte úplně, snad jen pár výjimek jsem schopna udělat. Pokud to tu máte rádi, nezoufejte však, styl přidávání se budu snažit udržet na takové laické úrovni (prostě sem něco v rychlosti jen hodím do novinek). K přidávání fotek do galerie se opravdu nezaručuji, vím že jsem slíbila doplnění alespoň v pátek. Ale to se mi pokaždé určitě nepovede a když tak jen něco. Proto Vás pravděpodobně budu častěji odkazovat na jiné stránky, převážně třeba na angelinajolie.sk, což je další stránka, kde také přidávám novinky o Angie spolu se super holkama Nattynax a Linou. ;) Maturita je maturita :-)

Irmik

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...