úterý 13. července 2010

DŮLEŽITÁ zpráva pro všechny, kteří si píši s Emingosem (Emilem), Haretix

Jelikož mi jedna dobrá duše pověděla, co o mně tato osoba jménem Emil roznáší, rozhodla jsem se sem napsat zprávu pro všechny mé přátele, kteří si s ním píší, aby věděli, jaký je ve skutečnosti on sám a jestli jste si o mě začali myslet kvůli jeho kecům, že jsem nějaká potvora nebo co, tak věřím, že množí z Vás po této zprávě změní svůj postoj k věci.

I když sem tyto věci opravdu nepatří (já si to patřičně uvědomuji) nedal mi jinou možnost!! Pokud on může po mých přátelích tady z blogu o mně roznášet zprávy, které se Vás vlastně nijak netýkají a on Vás s nimi otravuje a já nevím co všechno si přimyslel, tak já nemůžu, ale MUSÍM TAKY PSÁT!
čtěte dále Celý článek

Údajné "přátelství" s touto osobou se mi asi před rokem a půl jevilo celkem nevinně. Normální dopisování však přerostlo v jakési až "otravování" …., kdy byly samé otázky "proč mi nepíšeš" každou minutu a za každou blbostí. Když jsem se začala chovat odtažitě od tohoto člověka, což bylo v mém případě logické, začalo to skrytým vyhrožováním. (mám i důkazy takže pokud Vám on něco posílal, já můžu taky, když řeknete!) Ze začátku samé lichotky, a jak byl zahnán do kouta, že už to skutečně myslím VÁŽNĚ NEPSAT SI S NÍM, zase začal vlezle-švábsky dolejzat a být milej. Z toho "milého" chování to pak vždy přerostlo v otravovaní a hádku. Všechno bylo o NIČEM, jak rozhovory s touto osobou tak i hádky. Těžko se taková věc vysvětluje, ale snad mně alespoň někteří chápete.

Asi už milionkrát jsem mu pak napsala, ať už mi nepíše a ať mi dá pokoj. Ať mě nesleduje všude kam se pohnu (na vaše blogy - svých SB, na foru, na facebooku, prostě všude). Tenhle stav otravování a špehování po netu trvá už asi tak půl roku a pořád nemá konce. Spíše vrcholí.

Má dokonce mé číslo, já vím, je to můj problém, že jsem mu ho dala, ale to bylo ještě, když jsme se bavili a kdy jsem ho tak dobře neznala, občas ho to popadne a cely den mi volá! Přitom mi vlastně nemá ani co říct!

Jsem v této situaci se svými kamarádkami Thora a Nattynax. Thora je na tom stejně jako já - pronásledování a obtěžování. Dozvěděla jsem se, že mojí kamarádku Thoru, dokonce navštívil osobně u ní doma!!! Přitom on bydlí v úplně jiném městě než ona a dovolil si po tom všem za ní přijet a obtěžovat jak ji, tak i její rodinu. No to je vrchol!! A jak mi sám napsal, chystá se i do mého města což mě opravdu dorazilo!!
Podle mě je to prostě nemocný člověk. A dokonce jsem si našla o co v tomto případě jde. Říká se tomu STALKING a vše o něm se dočtete ZDE. Víc než polovina věcí dokonale sedí na osobu jménem Emil. Naštěstí jsem si také zjistila, že je proti tomu už i zákon a to od ledna 2010.
ZNĚNÍ PARAGRAFU:
"kdo jiného dlouhodobě pronásleduje tím, že vyhrožuje ublížením na zdraví nebo jinou újmou jemu nebo jeho osobám blízkým, vyhledává jeho osobní blízkost nebo jej sleduje, vytrvale jej prostřednictvím prostředků elektronických komunikací, písemně nebo jinak kontaktuje, omezuje jej v jeho obvyklém způsobu života, nebo zneužije jeho osobních údajů za účelem získání osobního nebo jiného kontaktu, a toto jednání je způsobilé vzbudit v něm důvodnou obavu o jeho život nebo zdraví či o život a zdraví osob jemu blízkých, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo zákazem činnosti."


Proto Vás prosím, dejte si na Emingose pozor!

Je mi jasné, že na tohle bude reagovat a možná i veřejně a možná zde bude vystavovat i nějaké naše soukromé zprávy vytržené z kontextu! Je mi to jedno. Důležité je, že vy teď víte celou pravdu. To byl účel. A doufám, že opravdu chápete moji situaci a co mi vlastně vadí, že mě opravdu obtěžuje a že mám strach o svou osobu, nejde tu jen o nějakou hádku, kterou zde veřejně ventiluji. Neměla jsem jinou možnost, takhle to dál nešlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...