čtvrtek 8. července 2010

Angelina Jolie na titulce červencového Parade - čtěte článek

imagebam.com

Kromě toho, že se na obálce nového vydání časopisu Parade objeví nová fotografie Angeliny, časopis přinese i exkluzivní rozhovor s hvězdou SALT. Herečka poskytla rozhovor s Dotson Rader a mluvila o rodinném životě s Bradem a dětmi, o její zesnulé matce, o svém revolucionářském mladém věku a o vztahu s paparazzi. Na oficiálních stránkách jsem nalezla část z rozhovoru.

-

Když jsem se jí zeptal, jestli děti byly jediným důvodem, proč je s Bradem, podívala se na mě, jako bych byl blázen a řekla: "Děti nás spojují, ale vztah nebude fungovat, pokud je to jen o dětech. Člověk musí mít opravdový zájem o druhého a oba si musí projít různými životními okamžiky společně. My to tak máme. Potřebujeme se a navzájem si věnujeme čas. Brad a já jsme rádi, že jsme spolu. Jsme stále spolu. Také o všem mluvíme, což je velmi důležité. Pokud jsme Brad a já spolu, jsme šťastní, pak mají děti šťastné rodiče, to je to nejlepší, co jim můžete dát ... Brad mě zná přesně, jako znám já samu sebe. Miluje mě. Děti mě milují. Vědí o všech mých chybách a výstřednostech. A já to akceptuji a cítím se tak kompletní.

O lásce

"Cítím se smutně pro někoho, kdo nikdy nepoznal lásku. Láska zvyšuje. Víte, Brad měl vtip, když jsem se s ním bavila o lásce. Láska? Je to takové legrační slovo. Brad by pro ni mohl najít některé fréze z poezie. Já jsem na to hrozná. Ale vím, co znamená, že doufáte v ty nejlepší věci pro lidi, které máte rádi, to znamená dát jejich zájmy nad vaše a to vždy. Láska to tak dělá. Láska je to, proč žijeme."

O její vzpurné povaze v minulosti

"Kdysi jsem se řezala nebo vyskakovala z letadel, tak jsem se snažila najít něco nového. Protože se mi občas zdálo, že je všechno snadné. Hledala jsem něco hlubšího, něco víc. Zkoušela jsem všechno. Vždy jsem se cítila jako v kleci, pasti, jako bych byla děrována věcmi, které tu nebyly. Vždy jsem měla hodně energie."

O své první roli v Hollywoodu

"Prošla jsem obdobím, kdy jsem cítila, že mé filmové role byly mnohem zábavnější, než já. To by mohlo částečně vysvětlovat, proč jsem skončila u tetování  nebo dělala extrémní věci." Angelina ukazuje na jedno z tetování na ruce. "Modlitba za všechna divoká srdce držená v klecích. - Chci, aby mé děti měly svobodu. Přála bych si to i pro ostatní lidi."

Na nepolevující mediální cirkus a paparazzi

"Děláme vše, co můžeme, aby naše děti byly co nejdále od médií. Hodně cestujeme do míst, kde si naše děti nejsou vědomi těchto věcí. Snažíme se jim dát plnohodnotný život, kde nemusí přijít tváří tvář s tímto světem. S paparazzi v současné době jsme však opatrní i když opouštíme dům." Angelina se směje nad absurditou toho všeho. "Nechceme stát ve frontě u pokladny s potravinami při pohledu na magazíny. Naši přátelé nemluví o těchto věcech. A naše děti to nevědí. Cítím, že když na ně budeme dávat pozor, budou v pořádku."

O rovnováze mezi prací a dětmi s Bradem

"On vezme děti do školy a navštíví mě na place s dětmi. Jsem doma na večeři a na snídani. Jsme pořád spolu a máme plán. Brad a já jsme si udělali přestávku mezi natáčení a cestovali. Máme velké zkušenosti a děláme věci společně. To je to, jak jsme se k tomu dopracovali. Nikdy jsme nezůstali daleko od sebe. Vždy to bylo maximálně po dobu tří dnů. My vlastně nechodíme moc ven. Je to legrační, že jsem k domovu tak vázaná. Jsme velmi často máma a táta v našich pyžamech."

O její zesnulé matce, Marcheline Bertrand , která zemřela v roce 2007 na rakovinu vaječníku

"Moje matka se nikdy nestavila na první místo. Nakonec mi řekla, že její největší úspěch bylo to, že mohla být mámou. Vzpomínám si, jak moje matka zpívá v kostele. Jak ona byla krásná! Zapálila jsem s ní svíčky. Řekla, že jí neuniklo v životě nic s výjimkou, že nemohla lépe poznat svá vnoučata. Když zemřela, vzala jsem svého syna do kostela zapálit tam svíčku na její počest." Oči Angeliny se zalily slzami a řekla: "Odpusť mi, tolik jsem ji milovala."

Překlad: Irmik - Nekopírovat!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...