pátek 16. července 2010

Angelina by ráda hrála ve filmu Tima Burtona


Angelina Jolie připouští, že by ráda pracovala s režisérem Timem Burtonem na velkém plátně a klidně by hrála Zloběnu v chystané Šípkové Růžence.
"Ráda bych," řekla Angelina na MTV. "Je to všechno nové a prodiskutovává se to, ale já jsem ji milovala, když jsem byla malá holka. Byla to moje nejoblíbenější postava. Pracovat s Timem Burtonem by bylo mimořádné. "
Angie hraje chladného CIA agenta v jejím nadcházejícím filmu Salt, 23. července.
A co si myslí její děti?
Ona sdílí s ET, "Jsou to pořád moje děti. Oni si myslí, že maminka není dost cool. Pokud se mi podaří salto na trampolíně, oni jsou rádi a řeknou mi 'Wow, mami .... Co jsi to udělala? Ty jsi máma. "

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...