sobota 15. května 2010

Květen 2010 layout



A je tu zase nový vzhled, já vím...je to se mnou hrozné, ale tento se mi náramně líbí. Nevím jak se Vám zobrazuje, ale v Mozille Firefox by mělo všechno sedět :-) Takže pokud používáte Explorer, bohužel.

Zvolila jsem fotografie od Maria Testina, které jsem si v poslední době obzvlášť oblíbila. Nevěděla jsem do jakých barev jít, ale myslim, že kombinace světle modré a bílé je celkem dobrá. Menu nahoře se moc nezdařilo, takže možná ještě proběhnou nějaké úpravy-časem.

Ráda bych Vás upozornila, že rubriky WWW a SITE jsem spojila do jedné, tedy vše teď najdete v SITE. Víc přesuný jsem nedělala byl by v tom akorát zmatek.

Vaše názory si ráda přečtu v komentářich, jsem zvědavá :-)

PS: Rozcestníky ještě projdou takou "grafickou" úpravou, aby ladily se vzhledem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...