pátek 16. dubna 2010

Zápis SB

Ano, sama toto téma nemám ráda, ale když navštívíte moji část Affiliates, asi se zděsíte stejně jako já :D Nesnáším zápisy, protože některé blogy je dělají neustále a ještě ke všemu Vám pak ani nedají vědět, že se u nich něco takového děje, záhy příjdete a jste vymazáni z jejich SB. Myslím si, že tohle se fakt nehodí a když už něco takového pořádáte, dejte alespoň vědět!! Já zápis zahájila proto, že hodně blogů, které v Sb mám je nefunkčních nebo neaktualizovaných, takže je potřebuji "protřídit".


Moje Affs potřebují projít úpravou a zjednodušit. Proto Vás, mé Affs a Top Affs žádám, aby jste se zapsali pokud chcete zůstat spřáteleni s tímto blogem o Angelině.

Nemusíte psát, proč chcete zůstat SB nebo proč to tu navštěvujete, ani mě nezajímá, jestli tzv. při "obíhání blogů", navštěvujete pravidelně i ten můj. Tohle fakt nevedu a je mi to jedno, neříkám, že mi tím třeba neuděláte radost, ale když nepříjdete, neřeším to....nutit nikoho nemůžu a dělat něco z povinnosti? Řekla bych, že tohle by spíš měla být zábava. 

Stačí mi jen napsat:

1. Váš blog
2. Přezdívka
3. O čem blog je

Můžete to brát i jako nový zápis ovšem pro ty, kteří zapsaní ještě vůbec nebyly tu jsou nová pravidla!! Změnilo se v nich, že blog/stránka musí existovat nejméně 6 měsíců. Také musíte splňovat i jiná pravidla, která najdete ZDE. Jak už jsem řekla, tohle neplatí pro mé dosavadní Affs. Už mě nebaví pořád měnit blogy, které mají dobu trvání měsíc a pak jsou zrušeny. Pokud půl roku bude málo a tohle se bude dít neustále, tak dobu budu muset ještě prodloužit.

Na zápis máte fůru času. Bločkům/stránkám s kterými jsem spřátelená dám vědět na jejich blogy/stránky.

Family Site se nemusí zapisovat.

Díky za pochopení, Irmik
moje animace

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...