sobota 16. ledna 2010

Výsledek

Protože mi pomáhalo tolik lidí, vybírat fotky, musím sem dát, přibližný výsledek. Ovšem účel toho, proč jste hlasovali se dovíte jindy, doufám, že to bude co nejdříve :-)


1)
S převahou zvítězil obrázek C!

2)
Tady to pro Vás asi bylo těžké, stejně jako pro mě, nakonec však zvítězil obrázek A.

3)
Fotky dost podobného typu, ovšem který si vybrat, nevěděli jste mezi A a C. Nakonec vyhrál A.

4)
Obrázek A zvítězil s převahou.

5)
Vybrai jste si obrázek B, ovšem v konečném díle jsem musela použít obrázek A. Bohužel.

6)
Bylo to nerozhodné mezi A a B, ale napočítala jsem více hlasů u obr. A. Ovšem pro moji práci jsem použila B.

7)
Také celkem nerozhodné mezi A a C. Nakonec jsem použila A, které ziskalo i vice hlasů.

8)
S převahou vyhrála Shiloh s dvojčátky! Obr. B.

9)
Zvítězil sice tento obrázek B, ale já použila A.

10)
Težké rozhodování v dost podobných fotkách, nakonec vyhrál A.

11)
Až jsem koukala s jakou převahou zvítězil obrázek C.

12)
Taktéž C, i když já jsem chtěla A, nakonec jsem zůstala u Vašich názorů.

13)
Tak tady to bylo různé, nejvíc hlasů měl však obrázek D, který se i barevně hodil :-)



Stále je to takové tajemné, ale už brzy se dozvíte, na co jste mi pomáhali vybírat obrázky :-) Tak ještě vydržte :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...