středa 26. srpna 2009

Pravidla další soutěže o ceny

Ano, je to tak. Když už soutěž, tak pořádná, no ne?? Naposledy jsem ceny rozdávala za Vánoční soutěž, pamatujete? Vyhrála no,ča a Veronikkka! Chci Vám zde soutěž trochu přiblížit.

Pravidla a o co jde?

Takže určitě to bude soutěž na kola. Nevím zatím, kolik jich bude a jak budou účastníci vypadávat. Snad nebudu mít těžké rozhodování, ale tentokrát to asi nebude na body, ale na vypadávání. Ale v plánu mám 3 kola z toho první bude pravděpodobně poznávačka osoby. POZOR! Co je důležité; odpovědi mi budete posílat pouze na mail Irmik4@seznam.cz

Ceny?

Výhercům přijdou až domů. Soutěž bude na 3 místa, která dostanou ceny. Když budu hodně předbíhat mezi ceny by mělo patřit např. pexeso Kung Fu Panda, přívěšek na klíče s Angelinou a nebo propiska s nápisem tohoto blogu (když vše vyjde)!!

Tak snad se těšíte a snad se Vás přihlásí co nejvíc!! Já už jsem zvědavá teď.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...