čtvrtek 27. srpna 2009

Nové přírůstky do sbírky

Jsem nejvíc šťastná, protože se mi konečně podařilo sehnat sběratelské karty k filmu TR 1 i 2 u každého kompletní sada!! Těšila jsem se na ně, uplně nejvíc! Proto jsem také jako největší maniak vyfotila uplně všechny. Povrch předku karet je lesklý ze zadu jsou matné. Vepředu je vždy obrázek z filmu a z druhé strany popsána situace nebo postava. Karty obsahují zajimavé informace, takže z nich budu také čerpat už do rozpracovaného článku jak k filmu TR 1 tak TR2! Karty mi přišly v krásných krabičkách. Také mam konečně soundtrack TR1 a trošku jsem si hrála s barvama na textil x-)

Obaly

free image host free image host

TR2
free image host free image host
free image host free image host
TR1
free image host
free image host free image host
free image host free image host
Soundtrack TR1 a tričko
free image host free image host free image host

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...