pátek 10. července 2009

Pilotka

Angelina Jolie Jumps Off A Plane

Angelina opět usedla do pilotního křesla.

Přičemž letí na palubě Cirrus SR-22 letadla ve čtvrtek (9. července) v Burbank, Kalifornie.

Zatímco Angie bylo vysoko na obloze, Brad Pitt vzal motocyklů se na roztočení v Los Angeles. Angelina bere lekce létání už 5 let.

Fotky ZDE

  • Nový přírůstek ve sbírce, VHS Utajená svatba nebo-li Love Is All There Is! Je s českým dabingem. Na tento film, jsem vyčkávala celou věčnost. Ještě nevím, jak to dopadne s tím překladem titulků, já už to vlastně nepotřebuji. Záleží, kolik a jestli by o to byl i přesto zájem. Jinak, film jsem hned zkoukla, žádný zázrak to není. Je to dost praštěný film, podle mě, ale jsem moc šťástná, že ho mám a rozhodně to stálo za to.
imagebam.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...