pátek 10. dubna 2009

Co se mi na úpravách blog.cz líbí a co ne.

  • Je možné reagovat na určitý komentář. +
  • Volitelné zapnutí přidávání aktivních odkazů a smajlíků od komentujících. +
  • Obrázky v galerii se zobrazují oproti minulosti ihned v reálné velikosti, s možností plynule mezi nimi přecházet. Ale nelíbí se mi, že obrázky nelze stahovat, tohle je jedno z velkých "-" si myslím. Šlo by je stahovat např. pomocí klávesy "Print Screen". Ale proto asi většinou, pokud obrázky do galerie vložím, pak je vložím i do článku, od tama je lze stahovat. (ale tohle je fakt blbý, třeba celou galerii filmografie, malé Ang...nelze stahovat, mám ji jen tady na blogu, je toho moc a do článků se mi to vkládat nechce, už tak jsem s tím měla práci, fakt nevím co s tím) + -
  • Z menu a anket zmizely dřívější odrážky. +
  • U zveřejněných článků se nyní zobrazují doplňující informace o tom, kdy byl článek zveřejněn a případně i aktualizován. To je sice moc pěkné, ale doplňující informace jsou pak strašně dlouhé. + -

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...