čtvrtek 20. listopadu 2008

Vzpomínka na matku

Na Changeling tiskové konferenci v pondělí v Londýně, Angelina Jolie měla slzy v očích, když mluvila o něco později o své matce Marcheline Bertrand, která zemřela na rakovinu v roce 2007.

Poté, co byla položena otázka co to znamená natáčet film o silné matce, tak brzy po tom, co matka Angeliny - Bertrand zemřela, její oči byly naplněné slzami. (Video).

"Byla to opravdu milá a nikdy se nezlobila - nemohla jsem ji zachránit život," řekla. "Ale když přišla ke svým dětem, byla opravdu ostrá a toto je její, její příběh.

"Byla to žena, s kterou jsem byla spřízněná, která měla eleganci a sílu prostřednictvím ní věděla, co je správné," ona pokračovala.

Jolie - ktera v pondělí, také potvrdila, že nahradí Toma Cruise v Edwin A. Salt - také otevřela své nedávné komentáře, že chce "odejít" od herectví.

"Není to oznámení o odchodu do důchodu," řekla. "Mám velkou rodinu a hodně zodpovědnosti doma, a mám to štěstí, že jsem dobře finančně zajištěna, že nemusím tolik pracovat.

"Cítím, že je nyní důležitější, být hodně doma," řekla. "Možná se nakonec přestanu s hraním."

Po dotazu reportéra: "Můžeme očekávat více dětí v brzké době?" Jolie odpověděl: "Jasně, můžete!"


Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...