středa 26. listopadu 2008

TV

Jak jste jistě zaznamenali v Actual, v neděli na ČT2 dávali film Život nebo něco takového. Film je to dobrej, to jo, ale nelíbil se mi dabing Angeliny (Kateřina Brožová). Já tedy tento film už párkrát viděla na HBO (ještě když jsme měli) a od tama jsem ho i natočila, musim řict, že se mi tento dabing libil vic, ale na originál to určitě nemá.

Jinak bych Vás ráda upozornila, že budou dávat film Foxfire na Cinemax a to 30.11. v 04:05. Vím ten čas je hrozný, hold si budete muset nastavit nahrávání x) :D
Potom bude ještě opakování-Cinemax a to 10.12. v 02:30.

Také jsem zaregistrovala, že možná budou dávat Mr. and Mrs. Smith na Novacinema, ale to nevím kdy a jestli vůbec.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...