neděle 30. listopadu 2008

Co obsahuje Wanted Steelbook?

Moc se omlouvám, ale přesně 30.11. v 11:25 jsem napsala článek Paxovi, protože měl narozeniny - 29.11.! Díky Corni jsem si na to vzpomněla, ale já hlupák tento článek po jeho napsání nezveřejnila, proto se moc omlouvám. A pro tebe Corni, kdyby jsi mi fakt nevěřila↓

Nezlob se, ale dá to dost práce vést takový blog :)


Můj nový přírůstek do sbírky - DVD Gia:




Nadále posílejte fotky Vaší sbírky Ang, pokud Vám do ní něco přibylo, neváhejte a pošlete mi fotku na mail Irmik4@seznam.cz budu se těšít! ;)


Ano konečně jsem to zjistila, na netu to píšou. Kromě kompletního filmu, zde jsou tyto bonusy:

Disk 1:
Film o filmu
Pohled do zákulisí
Disk 2:
Prodloužené scény
Obsazení a postavy
Kaskadérské výkony ve vlaku
Speciální efekty: Umění nemožného
Průlomové obrazové efekty: Od představy ke skutečnosti
Počátky Wanted: Probuzení obrazového románu k životu
Očima vizionářského režiséra Timura Bekmambetova
Hudební videoklip "The Little Things"
Z natáčení filmu Wanted: Hra
Překvapení

Takže neváhejte, je to limitovaná edice! Mně to za to stojí :) Cena se pohybuje kolem 500Kč A obě DVD jsou v luxusní plechové krabičce!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Konec Blog.cz a přesun na Blogger.com

Tak píši sem s těžkým srdcem svůj poslední článek pro doménu jolie.blog.cz. Bylo to krásných 12 let, spousta práce, ale i zábavy. Jak jste s...